Re: drukarka hp4000

Autor: Wlodzimierz Macewicz (w.macewicz_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 15:56:09 MET DST

..
> Sterowanie drukarki rejestruje zużycie zarówno tonera jak i samego
> urządzenia, u mnie jest to podane w % sprawności Maintenance Kit (tekst ze
> strony kontrolnej drukarki) i jest podany nr. fabryczny zestawu
naprawczego
> który trzeba zastosować, a zrobić możesz pewnie to sam. Wartości
> prawdopodobnie zalecane, jak długo da Sie jeszcze pociągnąć bez wymiany
nie
> wiem bo jeszcze nie wymieniałem.

odpowiem sam sobie. Komunikat sie pojawia (wg instrukcji) po wydrukowaniu
200 tys stron od ostatniej konserwacji (byc moze w innych sytuacjach tez).
jak sie zeruje ten licznik nie wiem - w kazdym badz razie jest mozliwosc
wylaczenia komunikatu (z menu drukarki). Po ostatniej
konserwacji u HP, zapewne nie wyzerowano tego licznika (nie ma szans, aby ta
drukarka wydrukowala 200 tys stron w ciagu roku --
w sumie ma 400 tys przez pare lat). W serwisie HP bez MRUGNIECIA okiem
powiedziano ze trzeba WYMIENIC bebechy
i bedzie kosztowalo ok 1600 zl. nikt nie zasugerowal ze trzeba obejzec
(nawet po moim stwierdzeniu ze rok temu miala wymieniane bebechy,
a potem byla jeszcze naprawiana w ramach reklamacji -- ta sama usterka) i ew
przeczyscisc.

pozdrawiam WM