Re: drukarka hp4000

Autor: Andrzej (andych_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 12:49:27 MET DST

> drukarka hp4000 zglosila na panelu ze chce konserwacji. Moze ktos wie o co
> jej naprawde chodzi
> (jak jest przzyczyna komunikatu). Nie mam ochoty wywalac kupy szmalu na
> serwis u HP.

Ja eksploatuje HP4200 to może być trochę inaczej, ale nie przypuszczam.
Sterowanie drukarki rejestruje zużycie zarówno tonera jak i samego
urządzenia, u mnie jest to podane w % sprawności Maintenance Kit (tekst ze
strony kontrolnej drukarki) i jest podany nr. fabryczny zestawu naprawczego
który trzeba zastosować, a zrobić możesz pewnie to sam. Wartości
prawdopodobnie zalecane, jak długo da Sie jeszcze pociągnąć bez wymiany nie
wiem bo jeszcze nie wymieniałem.

Pozdrawiam
Andy