Re: wiatraczek na chipsecie mi "warczy"

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' (roger7_at_SPAM.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 15:51:53 MET DST

peligroso wrote:

> to co pogielo ich tam czy jak ????

Wiesz, może bardziej by się podkręcał z coolerkiem
na NB, ladniej wygląda, ludzie biorą - niektóre firmy nie stosują
aktywnego chłodzenenia (np. Epox)

IMHO wystarczy sam porządny radiator, ale poprawnie
zainstalowany, a nie tak jak to robią firmowo - t.j. chlapną
grubo pasty w jednym miejscu NB i tyle.

Niektórzy radzą też zastosować pasywne chłodzenie na SB,
bo się bardzo grzeje

--
Roger