Re: HDD - osiągi (HD TACH) prośba

Autor: Marek (amarekHAHA_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 10:32:57 MET DST

Ktoś podpisujący się Janusz <jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl> napisał(a) w
wiadomości news:bm0dgk$d6h$1_at_news.polbox.pl :

Dzięki
Poszukam IDEtoola i może wtedy będzie widać jak się dysk komunikuje z
kontrolerem.
Bo mam odczucie, że tryb Ultra DMA, który teraz raportuje windoza to nie
jest, gdyż jest bardzo wysokie obciązenie procesora podczas testów hd tachem
(98,9%).
Najlepsze osiągi gdy wyłaczyłem wszystkie możliwe procesy to (read speed):
max 3954.0 kps
min 2463.0 kps
average 3932.7 kps
przy obiążeniu procesora 99,6%
To wygląda na transfer PIO.

Ten dysk jest 4 albo 5 IBM u mnie, poprzednie szybciutko wypadały z gry. Ten
wydaje się być w dobrej formie, poza transferem.

--
P.S. Usuń 2x "HAHA" z mojego adresu e-mailowego
Pozdrawiam