Re: HDD - osiągi (HD TACH) prośba

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 09:15:45 MET DST

"Marek" <amarekHAHA_at_HAHApoczta.onet.pl> wrote
> Udało mi się zmusić do włączenia DMA(usunąłem sterownik do kanału
> pierwszego), ale wyniki są wciąż żenujące.

Doinstaluj sobie IDEtool ze strony VIA. On pokazuje ladnie co na czym chodzi
i o ile
pamietam umie zmienic parametry.
btw: na pierwszym kanale rozumiem masz TYLKO ten dysk?

I jeszcze jedno... nie trzymaj na tym dysku zadnych waznych danych:( Mialm
ten model
i posypal sie po roku. Potem sie dowiedzialem ze to ogolnie nie jet to
szczesliwa seria:(
Pierwsze objawy padu: nie zawsze wykrywal go bios. Ale jak wykryl, to
wszystko hulalo slicznie.

Pozdrawiam,
Janusz

--
Szukasz informacji, e-bookow?
A moze sam chcesz pisac i sprzedawac swoje e-booki?