Re: HDD - osiągi (HD TACH) prośba

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 12:45:13 MET DST

"Marek" <amarekHAHA_at_HAHApoczta.onet.pl> wrote
> Bo mam odczucie, że tryb Ultra DMA, który teraz raportuje windoza to nie
> jest, gdyż jest bardzo wysokie obciązenie procesora podczas testów hd
tachem
> (98,9%).
> Ten dysk jest 4 albo 5 IBM u mnie, poprzednie szybciutko wypadały z gry.
Ten
> wydaje się być w dobrej formie, poza transferem.

No tak, czyli czarne wizje dot. tego dysku sa prawdziwe... Przechlapal sobie
IBM puszczajac
taka serie, oj przechlapal...

Nie umiem jakos znalezc tego idetoola. Moze sie nie staram:) Poszukaj samemu
najlepiej.
Jak nie znajdziesz nic, to daj znac na priva, to Ci podesle instalke (nie
pameitam ile znajmuje,
ale CHYBA jakas sensowna wielkosc ma). Niestety te co ja mam sciaglame
daaaawno temu, tak ze
2-3 latka, wiec przydalaby sie nowa wersja. Chociaz nie powiem, ta stara
dziala i wykrywa poprwnie
dyski.

Janusz

--
Szukasz informacji, e-bookow?
A moze sam chcesz pisac i sprzedawac swoje e-booki?