Re: Laptop + Tv-Out = ogladanie DivX'ow na TV

Autor: Sniady (gregors1974_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 13:45:41 MET DST

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
> Tak kupuje glownie po to ;)

> IBM ma topornie wygladajace laptopy.

> obejrzeć
> czegoś
> Zlozonego mam, ale stacjonarny (Big Tower, 2200 Athlon XP+, 256 SD ram,
DVD
> [...]
> Pivot, 13 GB twardy, GeForce 2Mx 32 Sd Ram. Jak widac komp poskladany z
> czesci roznych generacji :) Chce laptopa z powodow kilku, nie tylko dla
> DivX'ow. Chcialem po prostu wiedziec jak laptopy spisuja sie po
podlaczeniu
> do TV.
>

> --
> topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
> |- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna
> |- GG: 1780953; IRC: #gwardia
> "Only two things are infinite, the universe and human stupidity [...]"

ps. nie przypominam sobie abym cytował Twoje słowa sa troszke inaczej
sformułowane!
Stefan - mam nadzieję że dokonasz trafnego wyboru z takimi funduszami na
pewno kupisz sprawdzony sprzęt i bedzie działał Ci DivX, zwróc uwage na parę
szczegółow ktore w Monachium moze nie sa istotne przy ogladaniu filmow np na
baterii. Jaki procesor w Twoim wymarzonym sprzecie bedzie, jaka bateria,
ogolne mozliwości rozbudowy sprzętu, porty i oczywiscie jak działa serwis na
terenie kraju w ktorym sie znajdujesz. tyle moich wskazowek na temat Twojego
zapytania.
TV-out na satellite 5200-801działa nieźle na projektorze i na TV - to z
własnych obserwacji, nie wiem jakiej jakości oczekujesz, zadowalającej?

Pozdrawiam