Re: Nadejszla wiekopomna chwila ;-)

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 13:44:21 MET DST

Użytkownik "MaTT" <matt44bZERONIECHCIANYCHMIALI_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> A co to jest to 2500/2600??
> 1. Czy jest to jakiś Athlon XP??

tak

> 2. Czy jest to prędkość taktowania jakiegoś procka w MHz ??

nie- oznaczenia odnoszą sie do porównywalnych procesorów intela(p4)
chociaż AMD są wolniej taktowane- to wyprzedzają P4 i to czasami sporo.

> nie polecam najtańszych
reszta to już konkretny wybór.

wiekszość już ma- Ale po CO aż 2 GB ram y?i tak tego nie wykorzystasz- nawet
w połowie.

to bedziesz miał.- innych sie nei spotyka.-prawie.