Re: Laptop + Tv-Out = ogladanie DivX'ow na TV

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 13:11:53 MET DST

> Jak kupujesz notebooka za 5500zł do ogladania DivX to pozdrawiam ;D
Tak kupuje glownie po to ;)

> sprawdzić warto IBM i Toshiba ze względu na cene i jakość
> Obejrz może satellite serii 5200 albo thinkPada.
IBM ma topornie wygladajace laptopy.

> Ja osobiście zwróciłbym na inne sprawy uwagę a nie czy można DivX
obejrzeć
> na TV. Jak chcesz kompa z dobra karta grafiki i kartą muzyczna czemu
czegoś
> nie złozysz notebook to urządzenie przenośne jak pamiętam
Zlozonego mam, ale stacjonarny (Big Tower, 2200 Athlon XP+, 256 SD ram, DVD
Pioneer slot in , Nagrywarka LG 40x 12x, 15" TFT Samsung Syncmaster 151s z
Pivot, 13 GB twardy, GeForce 2Mx 32 Sd Ram. Jak widac komp poskladany z
czesci roznych generacji :) Chce laptopa z powodow kilku, nie tylko dla
DivX'ow. Chcialem po prostu wiedziec jak laptopy spisuja sie po podlaczeniu
do TV.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna