Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: Rawuk (rawuk_at_wp.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 09:47:05 MET DST

Użytkownik "Zbyszek Narolski" <"zn(nospam)"@mikrobit.com.pl> napisał w
wiadomości news:3F826CDA.E66E02E1_at_mikrobit.com.pl...
> Ten tekst jest super.
>
> Te programy są dziwne, ciekawe skąd biorą fachowców. W tym programie
> przebojem dla mnie byli fachowcy bez srubokrętów. Takiego chyba bym od
> razu wyrzucił nie czekając na efekty dalszej pracy. Ten ostatni hobbysta
> też był super. Jeżeli chodzi o elektryków z jednego poprzednich
> programów to zachowywali się jak ci bez srubokrętów. Jak można szukać
> usterki bez miernika ?
> Chyba przejdę do branży elektrycznej - tam większe pieniądze, nawet
> narzędzia sie przydadzą.
> Pzdr Zbyszek N.

Tu sie zgodze Srubokrety, tasme izolacyjna i paste nosze ze soba caly czas
(Zboczenie zawodowe :-)) i w tym miejscu chlopaki dali ciala na calej linii
Nie ma usprawiedliwiena Ale moze na elektryce to za bardzo sie nie znam ale
wpadlbys na to zeby mierzyc miernikiem zarowki?? Bo ja nie Taki to juz
program
Pozdrofka

--
                                         Radosław Wnuk