Temperatura FX-a

Autor: toudee (toudee1_at_op.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 09:55:00 MET DST

Zamontowałem FX-5600 Winfasta.
Chula toto nieźle ale :
- w oprogramie monitorującym temperatura pracy karty nie spada poniżej 62 st. C
po zamontowaniu dodatkowego wentylatora nadmuchującego powietrze na
radiator /wczesniej 68 st. zysk :( /

czy ta temperatura pracy jest normą w przypadku kart opartych na tym chip-ie,

- w kilku przypadkach bardziej wymagających gier przy włączeniu funkcji
antyalasting, vertex (chyba tak się to pisze) po pograniu w ciągu kilku
(kilkunastu) minut dochodziło do zawiasu kompa.

zastanawiam się czy właśnie nie z powodu temperatury

konfiguracja kompa Pentium IV 2,4HT 800, 1 GB DDR 400, FX 5600 Winfast, SB Live,
dysk IBM 13 GB (po awarii - wczesniej Barrakuda III 30 GB)

Co o tym sądzicie - czy pozostaje tylko chłodzenie wodne, obecnie prócz
dodatkowego wiatraka pod karta mam jeszcze dwa w obudowie (m.in na procek
obnizył tem. z 68 do 38 st.) ale zaczyna mnie irytowac hałas.