Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 02:40:01 MET DST

> oj, chyba tego nie mówiła
> specjalnie wysłuchiwałem, az powie coś takiego - wówczas można by
> program otwarcie oskarżyć o nierzetelność (bo działało, a nagle
> przestało, gdyż kabelek się sam przestawił, a biedny serwisant ma się
> sam domyśleć, że z niego wała robią)
>
> niestety - albo zostało to zgrabnie wycięte, albo rzeczywiście
> serwisanci nie zapytali o taki ważny chyba szczegół
I tutaj tkwi potega telewizji :)) Fachowcy w sumie siedzieli tam ladnych
kilka godzin
a program trwal paredziesiat minut z reklamami. Mogli powycinac z tone
aby im tylko pasowalo. Nie wiadomo o czym rozmawiali w miedzyczasie. Nie
wyobrazam sobie goscia ktoremu nie wychodzi, a sie nie pyta o szczegoly
Pozdrowienia
Simon