Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 02:38:55 MET DST

W swoim artykule KriSSo napisał(a):

> Ale jaką głupotą ? W tym nie było nic głupiego. Dzwoni baba, że ma problem z
> drukarką, więc *SPECJALISTA* miał obowiązek sprawdzić wszystko, co się tej
> drukarki tyczy. Przede wszystkim podłączenie wszystkich kabli związanych z
> drukarką. Potem szukać dalej.

ja przyznam, że gdybym wiedział, że działało, a przestało - sprawdziłbym
tylko dociśnięcie taśmy (czy aby sie nie poluzowała) i czy ktoś inny
grzebał przy komputerze - nie przyszłoby mi jednak do głowy, że wtyczka
się może sama zamienić (w przypadku, gdy nikt nie grzebał w środku)

... pewnie wyszłoby to w praniu (przy wymianie taśmy podczas eliminowania
tej potencjalnej przyczyny usterki - ale, przy powyższych warunkach, nie
wcześniej)

--
raku
raku[spam-off].buziaczek.pl