Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 01:30:25 MET DST

Cześć *Szymon Wróblewski*,

W artykule news:blst7l$6rb$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
z adresu <simon_w@*NNOSPAMMgazeta.pl> napisałe(a)ś:

> Hmm dziwne to chyba rzeczywiscie musialby miec "kobieca intuicje".

Nie. Wystarczy, że będzie miał dużą wiedzę i doświadczenie.

> Czy na pewno przy kazdej ustrce sprawdzasz wszyskie nieprawdopodobne
> przypadki?

Staram się zawsze sprawdzać wszystko po kolei, nie śpiesząc się. Od
najprostszych czynności zaczynając.

> Nigdy naprawiales czegos teoretycznie trudnego co pozniej
> okazalo sie zwykla glupota?

Ale jaką głupotą ? W tym nie było nic głupiego. Dzwoni baba, że ma problem z
drukarką, więc *SPECJALISTA* miał obowiązek sprawdzić wszystko, co się tej
drukarki tyczy. Przede wszystkim podłączenie wszystkich kabli związanych z
drukarką. Potem szukać dalej.

> Jesli nie to chyba malo w zyciu
> naprawiales :))

Zgadza się, wielu rzeczy w życiu nie naprawiałem. Od tego są specjaliści.

> Poczekaj az twoje zapewnienia zweryfikuje zycie :))

Moje zapewnienia ?

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl