Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 00:40:30 MET DST

> Racja, ale czy spotkales sie kiedys z sytuacja zeby kabel od drukarki byl
> wlozony na odwrot? A jesli podejrzewalbym poluzowanie kabli, to predzej na
> gniezdzie drukarki niz na plycie. Przynajmniej ja sie z taka sytuacja nie
> spotakalem (pewnie malo w zyciu widzialem :)
Kolega Xeite chyba jednak jest zbyt pewny siebie :)). Sam przynajmniej nigdy
bym nie powiedzial w takim wypadku ze "cos bym zrobil napewno". A
rozwiazanie nie byloby
proste skoro czesc informacji mogla byc zatajona. Niestety takkie
"zapewnienia najczescniej weryfikuje dopiero rzeczywistosc :)). Druga rzecza
jest to ze kazdy moze miec zly dzien i byle glupota ujdzie uwagi
Co do zlego wlozenia kabelka czesto zdarzaja sie takie sytuacje, ale raczej
podczas
grzebania (skladania)

> Zdziwilo mnie jeszcze, ze kolesie prawie nic sie nie pytali jak powstala
> ta usterka, czy przedtem dzialo itp..
Ja mam wrazenie ze sie pytali (przynajmniej niektorzy) tylko nie bylo to
pokazane
(byc moze celowo lalunia mowila ze przestalo po prostu dzialac).

Pozdrowienia
Simon