Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: ldevil_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 06 Oct 2003 - 23:15:39 MET DST

> Ja bym to rozwiazal na pewno, jedna z wazniejszych czynnosci jakie wykonuje
> to sprawdzenie polaczen wszystkich kabli... a BIOS to podstawa tak samo.

Racja, ale czy spotkales sie kiedys z sytuacja zeby kabel od drukarki byl
wlozony na odwrot? A jesli podejrzewalbym poluzowanie kabli, to predzej na
gniezdzie drukarki niz na plycie. Przynajmniej ja sie z taka sytuacja nie
spotakalem (pewnie malo w zyciu widzialem :)

Zdziwilo mnie jeszcze, ze kolesie prawie nic sie nie pytali jak powstala ta
usterka, czy przedtem dzialo itp..

--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki