Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: Xeite (xeite_at_o2.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 10:20:13 MET DST

"Szymon Wróblewski" <simon_w@*NNOSPAMMgazeta.pl>

> Kolega Xeite chyba jednak jest zbyt pewny siebie :)). Sam przynajmniej
nigdy
> bym nie powiedzial w takim wypadku ze "cos bym zrobil napewno". A
> rozwiazanie nie byloby

No coz bo ja jestem pewny siebie w tej dziedzinie w ktorej jestem dobry :-)
wprawdzie nie zarabiam na naprawianiu usterek w komputerach ale juz nie
jednemu znajomemu pomoglem w ciagu wielu ostatnich lat. (biedacy - wszyscy
oni chcieli naprawiac przez format c:)

Heh, od razu mowie ze nie jestem emerytem i mam 27 lat :) zeby mnie nie
posadzic ze jestem dziadkiem hobbysta ;)

Fakt ze kabelki same sie nie przemieszczaja, jednak mimo to co mi mowi
klient czy klientka sprawdzilbym wszystkie podstawowe rzeczy...

Jednak ogolnie powiem teraz ze inaczej juz patrze na ten program, i chyba
sobie odpuszcze przyszle odcinki... z takimi cudownymi usterkami co sie
nigdynie przytrafiaja zwyklym ludziom.

--
XeitE