Re: jak skutecznie sformatowac dysk?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 21:20:44 MET DST

Użytkownik "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie"
<zjadaczmarchewek_at_BIERZSPAMERAop.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie wymieniłem dysk twardy w komputerze i ten stary chcę sprzedać.
> Co zrobić żeby kupujący nie mógł dorwać się do moich danych? samo
> formatowanie kasuje tylko informację o plikach i je zamazuje i każdy
> sobie poradzi z odczytaniem zawartości tego dysku,
> podobno nawet po nagraniu czegoś nowego na tym można odczytać co było
> kiedyś???

tak siem spytam ... co ty masz na tym dysku ? Kody odpalania rakiet
atomowych ? A moze nagie fotki ? :)
Komy masz zamiar sprzedac ten dysk ? Jakiemus agentowi czy co ? Albo
szpiegowi obcego mocarstwa ?
W 99% przypadkow styknie jak skasujesz partycje ... potem zalozysz nowe z
innymi rozmiarami i sformatujesz je nie za pomoca szybkiego formatu ale z
formatem testujacym bledy ... i bedzie oki ... styknie ...