Re: jak skutecznie sformatowac dysk?

Autor: Jacek Bonicki (boni_at_usun.neostrada.mnie.pl.bo.będzie.zle)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 22:42:18 MET DST

And then, out of nowhere, Flashi said
> tak siem spytam ... co ty masz na tym dysku ? Kody odpalania rakiet
> atomowych ? A moze nagie fotki ? :)
Cokolwiek by to nie było, widocznie ma taką potrzebę. Na dysku mogą być
zapisane chociażby hasła do poczty, więc dokładne usuwanie nie jest wcale
takie głupie.

> W 99% przypadkow styknie jak skasujesz partycje ... potem zalozysz nowe z
> innymi rozmiarami i sformatujesz je nie za pomoca szybkiego formatu ale z
> formatem testujacym bledy ... i bedzie oki ... styknie ...
Akurat "wolne" formatowanie (tzn. z testowaniem bad sectorów) usunie
dokladnie tyle samo, co formatowanie "szybkie". Ze swojej strony
polecam do tego celu programik Eraser.

pozdr.

--
   |__/                Jacek Bonicki                 \