jak skutecznie sformatowac dysk?

Autor: chrzaszcz brzmiacy w trzcinie (zjadaczmarchewek_at_BIERZSPAMERAop.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 18:52:42 MET DST

Właśnie wymieniłem dysk twardy w komputerze i ten stary chcę sprzedać.
Co zrobić żeby kupujący nie mógł dorwać się do moich danych? samo
formatowanie kasuje tylko informację o plikach i je zamazuje i każdy
sobie poradzi z odczytaniem zawartości tego dysku,
podobno nawet po nagraniu czegoś nowego na tym można odczytać co było
kiedyś???