Re: partiotion magic

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 12:00:27 MET DST

Dnia Mon, 6 Oct 2003 11:48:37 +0200, "Paweł" <bez.fm_at_poczta.fm>
napisał(a):

>Pół softwarowe pytanie.

Calkiem. :-)

>Czy programem PM8 czy 7, moge rozszezyć partycje na ktrej mam sysytem ?

Tak, bez problemu... Niemal. :-)

>Bo ostatni o troche go probowałem i inne partycje można zmieniać i
>wogóle, a na tej na ktrej mam system ( i na nim odpalony PM) nie można było
>ruszyć-. Znaczy ruszyć sie dął- zmniejszyć- ale na dysku mialm inne mijec
>wolne i chicąłme sobie "C" powiekszyć. Czy coś źle robiłem czy poprostru
>nie da sie jej zwiekszyć jako tej na ktrej pracuje sys.*win98)

Po prostu zagadnienie, ktore przedstawiles przypomina mi z lekka taki
oto pomysl: wloz rece okalajace usta do wody wraz z glowa, i probuj
oddychac - przeciez miedzy rekami a ustami powinno byc powietrze, nie?

Zarowno PM7 jak i PM8 ma mozliwosc tworzenia dyskietek ratunkowych.
Dyskietki te nie sa niczym innym, jak w pelni dzialajacym programem.
Dla wygody doloz jeszcze na pierwsza dyskietke DOSowy sterownik myszy,
i startuj komputer z takich dyskietek, a NIE z dysku wraz z aktywnym
systemem. I wowczas dokonasz potrzebnych zmian, nie zapomnij
logicznej o kolejnosci! I cierpliwie czekaj, az program zrobi swoje.

--
Adek
http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php