Re: partiotion magic

Autor: Jacek S. (virgezlyadres_at_poczta.fm)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 13:13:34 MET DST

 "A_Zet" napisał
> Tak, bez problemu... Niemal. :-)

E tam - niejednokrotnie przestawiałem partycje systemową spod windy za pomocą PM7 i jakoś się udawało ( no fakt, to jakoś nie bez
powodu dodałem, bo troche kombinacj było, ale dotyczyły one bardziej tego, że się PM czepiał m i e j s c a potrzebnego mu do
wykonania jakiejś czynności np. zwiekszenia partycji, niz samej czynnosci - zazwyczaj wystarczyło coś wywalić/odinstalować, aby
poszło dalej ) - więc jakoś ten oddech złapałem;)

> Zarowno PM7 jak i PM8 ma mozliwosc tworzenia dyskietek ratunkowych.
> Dyskietki te nie sa niczym innym, jak w pelni dzialajacym programem.

Też...

> Dla wygody doloz jeszcze na pierwsza dyskietke DOSowy sterownik myszy,

A to IMHO coś chyba źle piszesz - mi PM7 utworzył te dyskietkę ( drugą ) od razu z możliwością obsługi myszy ...

> i startuj komputer z takich dyskietek, a NIE z dysku wraz z aktywnym
> systemem. I wowczas dokonasz potrzebnych zmian, nie zapomnij
> logicznej o kolejnosci! I cierpliwie czekaj, az program zrobi swoje.

 He - nio, cierpliwością to sie trzeba wykazać, to fakt :)

--
.:.Jacek S.:.