partiotion magic

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 06 Oct 2003 - 11:48:37 MET DST

Pół softwarowe pytanie.
Czy programem PM8 czy 7, moge rozszezyć partycje na ktrej mam sysytem ?
Bo ostatni o troche go probowałem i inne partycje można zmieniać i
wogóle, a na tej na ktrej mam system ( i na nim odpalony PM) nie można było
ruszyć-. Znaczy ruszyć sie dął- zmniejszyć- ale na dysku mialm inne mijec
wolne i chicąłme sobie "C" powiekszyć. Czy coś źle robiłem czy poprostru
nie da sie jej zwiekszyć jako tej na ktrej pracuje sys.*win98)