Re: 2 klawiatury jeden pc...

Autor: grzehorz (tylkogrzehorzwadresie_at_pf.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 15:30:05 MET DST

Budzę się niespokojnie wyrwany ze snu bo mosciak napisał w
<blos36$2ud$1_at_opal.futuro.pl> na pl.comp.pecet tak:

> moozna kupic klawiature usb. wiem o tym ;) ale chodzi mi o zdublowanie
> funkcji niektorych klawiszy z kklawaitury bez koniecznosci pzrepinania
> kabla. poprostu takie 2 razem dzialajace klawiatury.
> usb odpada. warunkiem jest ps2.
>
> czyli mam powiedzmy 1 klawiature normalna i 2 z ktorej uzywam powiedmy 10
> klawiszy. reszty w ogole nie ma zamontowanych. chodzi o to zeby to
> dzialalo rownolegle bez zadneko przemapowywania funkcji tych klawiszy ale
> zeby nie trzeba bylo do uzycia klaw2 przepinac kabli z klaw1.

Ale jak już ktoś napisał klawiatura to nie tylko styki pod klawiszami.
To jest elektronika z którą przez port np. ps/2 gada elektronika z kompa.
I ona jest przyzwyczajona do gadania tylko z jedną klawiaturą.
Chyba, że jakoś ją przekonasz. Może jakieś przekupstwo?

Pozdrawiam

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy