Re: 2 klawiatury jeden pc...

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 12:38:53 MET DST

moozna kupic klawiature usb. wiem o tym ;) ale chodzi mi o zdublowanie
funkcji niektorych klawiszy z kklawaitury bez koniecznosci pzrepinania
kabla. poprostu takie 2 razem dzialajace klawiatury.
usb odpada. warunkiem jest ps2.

czyli mam powiedzmy 1 klawiature normalna i 2 z ktorej uzywam powiedmy 10
klawiszy. reszty w ogole nie ma zamontowanych. chodzi o to zeby to dzialalo
rownolegle bez zadneko przemapowywania funkcji tych klawiszy ale zeby nie
trzeba bylo do uzycia klaw2 przepinac kabli z klaw1.

--
mosciak