Re: Wyskakujace nie mozna znalezc serwera

Autor: grzehorz (tylkogrzehorzwadresie_at_pf.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 15:32:38 MET DST

Budzę się niespokojnie wyrwany ze snu bo Jacek Rutkowski napisał w
<Xns940B883863A44rutkovwppl_at_193.110.122.80> na pl.comp.pecet tak:

> ciagle wyskakuje mi okienko IE z info nie mozna znalezc serwera!
> wszelkiego rodzaju blokady popup nie daja mu rady, a tak w ogole to uzywam
> mozilli i nie wiem skad to to dranstwo. nie jest zbyt uciazliwe poza
> przypadkami gdy gram w sieci wywala mnie wtedy z gry i kaze sie ogladac
> pomozcie
> boje sie grzebac w rejestrze bo nie jestem zbyt biegly

Poszukaj jakiegoś programu antywirusowego...
Pewnie jakiś brazil czy jak mu tam.
Chyba, że jaesteś szczęśliwym posiadaczem upierdliwego dialera.

Pozdrawiam

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy