Re: RAID 0.

Autor: Jeffrey (spass_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 11:08:12 MET DST

> znajomy bedzie wkrótce składał mi komputer i bardzo poleca mi zakup
płyty z
> RAIDem( np. Epox EP-8KRA2+), do tego 2 identyczne dyski 40 GB
Maxtora (7200 ATA
> 133), 512 DDR, Athlona 2,4 i pare innych mniej istotnych w tym
momencie

ja mam dysk WD120GB 8MB cache i bez RAID robię niekompresowany zrzut
VIDEO na dysk, wychodzi coś koło 1 GB/min, zero klatek zgubionych .
kwoty które podałeś przeznaczone na zakup całego zestawu nie są
porywające dlatego rozumiem ze każdy grosz się liczy - tak że jeżeli
wyskubiesz kasę na RAIDa to plus dla ciebie jak nie to chyba wiele nie
stracisz, nowe dyski są wystarczająco szybkie.
Jeffrey