stary komp 486 i CD-ROM LG52x pomocy!

Autor: Paweł (mojacyfrowakraina_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 11:02:29 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow!
    Mam problem! Znajomy podrzucil mi swoj stary komp, jest to 486DX100, z
prosba abym zainstalowal mu w nim CD-ROM. I tu pojawil sie problem, bios plyty
glownej za zadne skarby nie chce go wykryc. Probowalem juz roznych sposobow
podlaczenie, na 1 kanale razem z dyskiem, dysk na 1 kanale+Cd-ROM na drugim, CD-
ROM samodzielnie i na 1 i na 2 kanale. Rece juz mi opadaja... :-(. Czy mozliwe
jest aby plyta glowna nie byla w stanie obsluzyc CD-ROMA? Montowalem kiedys CD-
ROM'a do kompa 386 i nie bylo problemu. Poradzcie cos Ludziska Mili, bo sie
zalamie... :-)