Re: Zasilacz Chieftec - czy taki dobry?

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 22:15:45 MET DST

> Inne mity z p.c.p:
> - Athlon XP 2500+ jest wydajniejszy, niż Athlon XP 2400+,
> - taktowanie synchroniczne procka i ramu jest zawsze korzystniejsze,
> niż taktowanie asynchroniczne,
> - monitory LCD nie męczą wzroku.
Ja bym wspomnial chyba o najwazniejszym z nich
Kilkuprocentowy wzrost wydajnosci komputera (benchmarkowy, ogolnie ) jest
zauwazalny - niektorzy wrecz sie zapieraja ze widza roznice. Niektorzy wrecz
twierdza ze widza 10 procentowa roznice w gierce np 44 zamiast 40 FPS.
Czasami to mnie az glowa boli od tych bzdur.
Inny mit to taki ze dwukanalowy kontroler pamieci podnosi zdecydowanie
wydajnosc
Pozdrowienia
Simon