Re: tusze do drukarki HP

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 12:50:02 MET

Użytkownik "irbar" <irbar_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam drukarke HP DJ 970Cxi. Wszystko mi sie w niej podoba poza cena tuszu
> kolorowego. Czy macie jakies doswiadczenia dotyczace tuszy zamiennych albo
> zestawow do napelniania? ktore sa warte polecenia, a ktorych unikac?
> Generalnie zalezy mi na tym, aby tusz nie rozlewal sie na papierze
(lepkosc,
> gestosc tuszu) i zeby zasychal nie za dlugo.

Ja kilka razy napełniałem tusze, ale zawsze połowa nowego tuszu wychlapywała
mi się do plujki. Teraz kupuje tylko zamienniki. Polecam firmy "WD". W
prawdzie strasznie śmierdzą ale tylko przez chwilę. Jak już wyschnie to nic
nie czuć. Tusz za to świetnie drukuje i wydruki są nie wiele gorsze od tych
na tuszach oryginalnych.