Re: tusze do drukarki HP

Autor: archie (aaa_at_aaa.aaa)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 12:39:54 MET

Użytkownik "irbar" <irbar_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam drukarke HP DJ 970Cxi. Wszystko mi sie w niej podoba poza cena tuszu
> kolorowego. Czy macie jakies doswiadczenia dotyczace tuszy zamiennych albo
> zestawow do napelniania? ktore sa warte polecenia, a ktorych unikac?
> Generalnie zalezy mi na tym, aby tusz nie rozlewal sie na papierze
(lepkosc,
> gestosc tuszu) i zeby zasychal nie za dlugo.

Polecam tusze "InkTec". Według mnie czarny tusz tej firmy jest lepszy niż
HP. Po zadrukowaniu kartki tym tuszem i włożeniu jej do wody wogóle się nie
rozmazuje ani nie rozpływa. Tak jak by to był toner. Poza tym, atramentami
tej firmy mam napełniony ten sam nabój już 5 raz bez pogorszenia jakości
drukowania.

No i jeden taki hint: po napełnieniu naboju instrukcje obsługi podają, że
należy odessać troche atramentu załączonym urządzeniem. Zmarnowałem w ten
sposób połowe atramentu bo cały czas samoczynnie wyciekał. Odessać
rzeczywiście trzeba, ale powietrze, aby zrobiło się podciśnienie. Czyli
otworem przez który się napełniało do góry i do momentu aż wypłynie troche
atramentu. Ta metoda ma zastosowanie tylko w czarnych nabojach HP. W
kolorowych wogóle nie trzeba odsysać atramentu bo te kałamarze działają na
innej zasadzie. Nie wiem jak jest w atramentówkach innych firm.

Odradzam atramenty Print-Rite i Armour. Po pierwszym napełnieniu zatkają
wszystkie dysze. Wszędzie pełno tych atramentów i nikt ich nie kupuje.

pzdr,