Re: AT -> ATX - proszę o pomoc!

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 12:40:36 MET

 Marek wrote:

> Miałem nadzieję na mniejszą inwestycję :( Dzięki za pomoc :)

na allegro kupisz sama obudowe ze ~30PLN; do tego zasilacz ATX za
~250PLN i juz za ~300PLN bedziesz mial fajna podstawe pod podzespoly; te
obudowy za ~30 to sa obudowy; fakt, ze blacha sie gnie pod naciskiem
palca, ale maja otwory montazowe i odpowiedni rozklad wszystkiego; i
statni dok pod 5,25" zawadza nieco o plyte glowna;

PS: a moze masz plyte dual zasilanie, AT + ATX ktora ma format AT??

pozdrawiam;
adas;