Re: Dysk 160 GB

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 12:24:57 MET

Cześć Przemek,

W artykule news:bnt7to$20q$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
z adresu <nospam_at_nospam.pl> napisałe(a)ś:

> Chyba raczej jednak to - przed upgrade biosa HPT
> tez komp widzial mi tylko 130Gb .Utworzylem sobie taka partycje (130Gb
> :)) )a po upgradzie biosa dolozylem jeszcze druga z reszty dysku ktora
> zaczela byc widoczna.Wszystko dziala bez problemu system widzi obie
> partycje bez zadnych patchow - windows98se.

Więc o to właśnie chodzi. Autor tematu napisał, że system nie widzi i są 2
możliwości. Albo bios nie widzi, albo windows nie widzi. Ale skoro system,
to ja to rozumiem, że przykładowo windows xp nie chciał przy instalacji
sformatować dysku na 160, bo widział tylko 137. SP1 załatwia sprawę, o ile
bios dobrze wielkość dysku rozpoznaje.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                 mailto:krisso75_at_o2.pl