Re: Dysk 160 GB

Autor: Przemek (nospam_at_nospam.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 09:51:26 MET

Użytkownik "KriSSo" <krisso75_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Cześć Przemek,
>
> W artykule news:bnrvnr$t8l$1_at_nemesis.news.tpi.pl,

> To nie to. Prawdopodobnie bios rozpoznaje dysk dobrze, tylko windows nie
> widzi 160 GB. Miałem ten sam problem. Musi być SP1 zainstalowany.

Chyba raczej jednak to - przed upgrade biosa HPT
tez komp widzial mi tylko 130Gb .Utworzylem sobie taka partycje (130Gb
:)) )a po upgradzie biosa dolozylem jeszcze druga z reszty dysku ktora
zaczela byc widoczna.Wszystko dziala bez problemu system widzi obie partycje
bez zadnych patchow - windows98se.

pzdr