Re: Obudowy Chieftec - wady

Autor: A'tomek (atmk45_at_x.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 22:44:37 MET

ale

> Big jest fajny, bo:
> Można sobie zamontować np:
> DVD-ROM, CDRW, 2xLCD (wyświetlanie temp, winamp itp), front panel z
> audigy, kontroler wentylatorów, FDD i czytnik kard pamięci. :)
> Nie żebym miał to wszystko u siebie, ale można :)
> Dodatkowo przestrzeń ponad Zasilaczem pozawala w cichszy i
> skuteczniejszy sposób zorganizować jego chłodzenie.

Hmm masz jakiś pomysł jakby to miało wyglądać ? Zdjąć pokrywę czy jak ?

> Gdzie? Do big Towera? Tylko na ścianki boczne, czy na górę, dół tył i
> przód też? Jakie mocowanie? Mnie każda taśma samoprzylepna odpada po
> paru godzinach przebywania w 35 st. C

No w polsce chyba tu:

http://www.tuning.softmaster.pl/sklep.php?op=t&g=H-&p=~~&str=1&PHPSESSID=7d8
ad4aa13bfde7dbb8ed472c310dea2

A jak nie to tu:

http://www.blacknoise.de/shop/de_DE/produkte/id_is_70986_and_NB-EvolutionEQ_
Platinium.html

Za pół roku będziemy w uni także to tę będzie u nas ;)

Ak