SVCD problemy z dzwiekiem

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 22:58:16 MET

Hej
Moze ktos tutaj pomoże bo news.cdrinfo.pl nie dziala :(
Zadzwonila teraz Moja Ulubiona Koleżanka z takim problemem. Za pomocą nero
6.0019 chciala zrobic swoim rodzicom film z wakacji na SVCD. W tym celu
najpierw zrzucila go z kamerki cyfrowej Sony przez FireWire
WindowsMovieMakerem do postaci avi. Potem uzyla wbudowanego w nero kreatora
svcd - on to wszystko sam ladnie konwertuje, tworzy te odpowiednią strukture
katalogów zeby wszystko chodzilo w stacjonarnych odtwarzaczach i nagrywa na
płytke (nagrywarka LiteOn 52x), uzytkownik ma tylko przeciągnąc zródlowy
plik avi do odpowiedniego okienka. Wszystko jej wyszlo ladnie, film dobrej
jakosci, tylko... nie ma dzwieku.
Co zrobila nie tak? Nie moge teraz do niej jechac a nie mam jak w domu
zasymulowac takiej sytuacji (kamera jest u niej)

--
Pozdrovionka
Speedy