Re: SVCD problemy z dzwiekiem

Autor: milkos (milkos_at_poczta.fm)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 09:54:44 MET

"Speedy" <speedy_at_2a.pl> wrote in message
> Hej
> Moze ktos tutaj pomoże bo news.cdrinfo.pl nie dziala :(
> Zadzwonila teraz Moja Ulubiona Koleżanka z takim problemem. Za pomocą nero
> 6.0019 chciala zrobic swoim rodzicom film z wakacji na SVCD. W tym celu
> najpierw zrzucila go z kamerki cyfrowej Sony przez FireWire
> WindowsMovieMakerem do postaci avi. Potem uzyla wbudowanego w nero
kreatora
> svcd - on to wszystko sam ladnie konwertuje, tworzy te odpowiednią
strukture
> katalogów zeby wszystko chodzilo w stacjonarnych odtwarzaczach i nagrywa
> [...]

Najlepiej przekonwertowac material np TMPGEnc'oderem uzywajac standardowych
ustawien dla formatu SVCD.
Dzwiek powinien byc stereo, 44100 Hz, 224kbit/sek.
Potem przeciagnac wynikowego mpega do struktury katalogow w Nero.
Tylko ze niektore odtwarzacze maja problemy z plytkami zapisywanymi przez
Nero.
Mozna skozystac z VCDEasy.
A plytke najlepiej nagrywac z predkoscia 4x.

--
Pozdrowienia!
milkos