Re: Wake on LAN

Autor: Piotrek (padre_at_poczta.fm)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 22:40:16 MET

Uzytkownik "Wojciech Krolik" <wojk_at_uci.agh.edu.pl> napisal w wiadomosci
> Byc moze Pan ze sklepu mial na mysli kazda nowa karte.
> Osobiscie watpie aby _kazda_ karta sieciowa na pci posiadala te funkcje.
No np. proponowal mi karte f-my intellinet (choc sa wersje ktore maja w
nazwie Wake On Lan i maja ten osobny kabelek+bootrom - ale to mi
niepotrzebne, nie chce ladowac systemu z sieci, tylko uruchomic zdalnie
komputer) ktora ma miejsce pod bootrom ;). W specyfikacji pisze ze jest
zgodna z PCI v2.1 i nowszymi, ale przesylanie WoL przez PCI bylo od 2.2
chyba, ale kart na 2.2 praktycznie nie ma, procz 3Comow itp, za ktore trzeba
zaplacic 4xtyle co za taka prosta karte.