Re: Sklep KOMPUTRONIK - wrazenia

Autor: nootropil (adres_at_nieprawdziwy.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 15:13:47 MET

Użytkownik "Bartosz Supczinski" <bartek_at_nospam.pl> napisał w wiadomości
> Witam,

Ja rowniez kupowalem wiele razy w Komputroniku. Ale ostatnie dwa razy byly
chybione. Kupowalem R9100. Karta mial powaznie zakurzony radiator i
wentylator wskazujacy na conajmniej kilku miesieczne uzytkowanie. Pojechalem
wiec do innego sklepu Komputronika po taka sama karte, bo w tym pierwszym
sklepie to byl jedyny egzemplarz. Tam probowali mi wcisnac wersje 64 bit.
Kupilem gdzie indziej. W wyniku mejla do kierownika dostalem standardowy
tekst zawierajacy:
1. przeprosiny
2. zapewnienie o dolozeniu staran aby taka sytuacja nie powtorzyla sie w
przyszlosci
3. wyciagnieciu konsekwencji wobec odpowiedzialnych za zdarzenie
4. przerzucenie czesci odpowiedzdzialnosci na dostawcow

Ale z mojej praktyki wynika, ze takie numery zdarzaja sie w kazdym sklepie.
Najlepiej odbierac sprzet osobiscie i na miejscu sprawdzac, a jak przychodzi
kurierem to sprawdzac przy kurierze odrazu i protokol sporzadzac (i nic mnie
nie obchodzi ze mu sie spieszy).

--
nootropil