Re: Sklep KOMPUTRONIK - wrazenia

Autor: Mirek M. (mirekmm_at_gazeta.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 07:45:13 MET

Bartosz Supczinski wrote:
> Witam,
>
> Chcialbym przedstawic historie, ktora przytrafila mi sie w sklepie
> on-line firmy Komputronik Sp. z o.o. (sklep.komputronik.pl,
> sklep.benchmark.pl, sklep.cdrinfo.pl, itd...).

Tez mialem przykre doswiadczenia z tym sklepem: na zaplacony towar
czekalem prawie dwa tygodnie, w miedyczasie kontakt telefoniczny z
handlowcem byl zaden - albo zajete, albo nikt nie odpowiada. Inni
handlowcy kurtuazyjnie olewali sprawe. W koncu laskawie wyslali mi
towar, w ostatniej chwili pozwalajac sobie na zmiane pewnej drobnej
czesci na inna. Sprzet jednak odebralem, bojac sie, ze procedura zwrotu
kasy moze trwac dluzej i byc bardziej nerwowa.

pozdrawiam,

mirek