Re: Jaki DDRRAM lepiej, z ECC lub bez

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 14:53:19 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał:

> Wydajności jako takiej nie musi to pogarszać

Rzuciłem wstępnie okiem na testy z AnandTech (zaraz przeczytam dokładnie) i
faktycznie trochę mnie zaskoczyło. Dziwi mnie to trochę, bo robiłem niedawno
takie testy na 4 różnych modułach ECC (z serwerów Compaqa) i alternatywnych
modułach Kingstona o identycznych parametrach i wszelkie różnice wydajności
jakie zanotowałem zmieściłbym w granicy błędu. Nie pamiętam już tych
wyników, ale nie było widać jakiejś specjalnej przewagi zwykłych modułów. No
cóż... może faktycznie w wielu przypadkach jest trochę gorzej.

--
Pozdrawiam,
Sniper