Re: Rage 128pro vs radeon 9000Pro all in wonder

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.nospam)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 14:52:27 MET

> mam radka 9000 pro vivo Sapphire a wczsniej miałem i na śledziu
> jest wyjście monitor (SVHS okrogłe) DVI

no i w tym wlasnie klopot VIVO ma inne wyjscia niz AiW
nie ma zwyklego monitorowego d-sub wogole
jest dvi-i potem jest wyjscie tv - ale inne niz w radkach bez tunera
ma 10 pinow zamiast 7 potem masz wejscie antenowe
a na koncu wejscie s-video o 7 pinach ale tez zwykla wtyczka nie pasuje
bo jest inaczej uformowana masa, ogolnie rzecz biorac, trzeba miec
kable-przejsciowki
nie do dostania w polsce, dlatego chce kupic starszego all in wondra
i zalezy mi na informacji czy tamte kable beda pasowac do r9000AIW

pozdrawiam artur

--
[ kupie kable do radeona all in wonder 9000 Pro ]
[ abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM ]