Skoki odtwarzania mp3

Autor: Karol (lorak2000_at_gazeta.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 13:42:45 MET DST

Czesc
Mam komputer Celeron 2 GHz, 256 MB RAM, Win XP . Jeśli podczas odtwarzania
mp3 (i to zarówno na Windows Media Player jak i Winamp) odpalam inny program
(Word, Outlook Experss) słychać skakanie dżwięku (do momentu całkowitego
odpalenia). Miałem podobną sytuację na moim Pentium 100, ale myślałem że na
nowym komputerze nie będzie tego - czy może to oznaczać, że mam wyjątkowo
źle skonfigurowany komputer czy to normalka ?