Re: Problem: Duron 1400 na Asusie (dlugie)

Autor: tomekn (tomekn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 13:21:17 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> tomekn dnia 2003-10-03 stwierdził(-a):

Chodzi mi jedynie że na tym etapie nie ma sensu rozmawiać o via i prime a
jedynie skupić się na tym by komp przestał się wykładać w biosie . Xajorkith
według mnie za mało uwagi skupia na tym problemie wnikając w via itp ,
chciałem mu tylko oszczędzić czasu , każdy reset i start to około 3-4 minut
straty czasu a "gmeranie" w sterach , systemie i "servicepackach" nic tu nie
da.
pozdr
tomekn