Re: Skoki odtwarzania mp3

Autor: digitariusz (digitariusz_at_wywalto.op.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 14:40:29 MET DST

Karol naskrobał(a) coś takiego:

> Czesc
> Mam komputer Celeron 2 GHz, 256 MB RAM, Win XP . Jeśli podczas odtwarzania
> mp3 (i to zarówno na Windows Media Player jak i Winamp) odpalam inny program
> (Word, Outlook Experss) słychać skakanie dżwięku (do momentu całkowitego
> odpalenia). Miałem podobną sytuację na moim Pentium 100, ale myślałem że na
> nowym komputerze nie będzie tego - czy może to oznaczać, że mam wyjątkowo
> źle skonfigurowany komputer czy to normalka ?

raczej nie. nie napisałeś jaką masz płytę, może jakąś strasznie
badziewną, ale to raczej nie to. wątpię żeby problem leżał w sprzęcie.
spróbuj ustawić dla winamp'a wyższy priorytet (w opcjach samego winampa,
nie w menedżerze!). raczej coś masz skaszanione z systemem. spytaj ew.
na grupie dot. Twojego systemu.

--
pozdrawiam
digitariusz