Re: Problem: Duron 1400 na Asusie (dlugie)

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 19:48:05 MET DST

tomekn dnia 2003-10-03 stwierdził(-a):

> Według mnie to bzdury typu "może nie masz 4in1" lub "załącz prime"
> itp Jeśli komp wykłada się już w biosie to nic tylko się cieszyć bo
> odpadają Ci przynajmniej w tym momencie problemy ze sterami ,systemem
> 4in1 itp, skup się na tym aby komp przestał się wieszać w biosie
> czyli jak pisałem wywal wszystko i zostaw grafe , ram i proca jesli
> masz kilka sztuk ramu to na przemian zostawiaj pojedynczo jeśli dalej
> "kiszka " w biosie to jak faktycznie masz słaby zasilacz to go kup
> jesli dalej lipa to trudno musisz porzyczyć sobie ram proca i grafe
> [...]

Te bzdury typu "może nie masz 4in1" lub "załącz prime"
służa stwierdzeniu który element kompa nie wyrabia. rozumiem, że u
ciebie sprawdzanie czy wszystko działa sprowadza sie do włączenia biosu
i jak chodzi to wszystko ok?

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700