Re: Sklep KOMPUTRONIK - wrazenia

Autor: sied_at_r
Data: Wed 29 Oct 2003 - 14:10:58 MET

> No coz ...
> Ja tam kupilem juz sprzetu za okolo 30k zl ... Cale 3 razy mialem
reklamacje
oj u nas tez faktury byly na spore kwoty porzadny sprzet jest drogi - pieci
ECC, obudowy itp.

nie wiem co robia - ze ciagle dostaje wadliwy sprzet - moze pech - moze jest
jakies uchybienie u nich w procedurze.
niemniej jak zamawiam obudowe, plyte proc za kilka tysiecy zl. maszyna ma
dzialac od razu - a nie znow 3 tyg. przestoju.
jesli zamawiam pamiec ECC do serwera ktory potrzebuje natychmiastowej
rozbudowy - a tu pomylone kosci.

to sa drobiazgi ktore w branzy uslugowej - swiadcza o uslugodawcy - bo
klienta gowno obchodzi czy to dostawca zawalil - jego obchodzi usluga ktora
wykupil.

ostatnio dogadalem sie z miejscowa firma - ktora mi sciaga sprzet jaki sobie
zazycze - w cenach nawet nizszych niz komputronikowe.

ps. na polce lezy 512 RAM - ktore czeka na wyslanie - do komputronika ;-(

pozdr.

siedar