Re: Sklep KOMPUTRONIK - wrazenia

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 09:42:48 MET

Użytkownik "Bartosz Supczinski" <bartek_at_nospam.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Chcialbym przedstawic historie, ktora przytrafila mi sie w sklepie
> on-line firmy Komputronik Sp. z o.o. (sklep.komputronik.pl,
> sklep.benchmark.pl, sklep.cdrinfo.pl, itd...).

No coz ...
Ja tam kupilem juz sprzetu za okolo 30k zl ... Cale 3 razy mialem reklamacje
(raz LCD cos niedoszedl zgodny z zamowieniem-chociaz to wina opisu na pudle
:) na pudle ze czarny w srodku nagle kremowy) innym razem plyta Abita
odmowila glosu reklamacja w ustawowe 14 dni robocze na ich koszt, a jeszcze
indziej BIV 80GB poszla bo bady sie pojawily, dysk wlasciwie nie lezal w
serwisie tylko odrazu mi nowy przyslali po sprawdzeniu ze ma bady a byla
dopiero miesieczna...

Akurat ja niemoge narzekac ... Ale moze to przez to ze moje zamowionka
ponizek 1k nie zchodza ?