Re: 98SE+wymiana płyty+seagateST340014A - czy konieczny reformat dysku?

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 13:10:38 MET

> - wymieniłem płytę główną na Asusa A7V266-C (via kt266a) i w związku
z tym mój stary
> dysk seagate ST340014A (z dwoma partycjami FAT32) z zainstalowanym
win98se zmienił
> kanał z secondary master (jako slave miał CD) na primary master
(brak primary slave)
> oraz tryb pracy z udma33 na udma100 i....
> - system krzyczy, że dysk musi pracować w trybie zgodności z MSDOS
oraz (co bardzo
> ciekawe) dubluje mi te dwie partycje tego dysku na dwie kolejne
literki.

Jeżeli dobrze rozumiem, podłączyłeś dysk systemowy do innej płyty i w
dodatku do innego kanału. Tylko czasem udaje się to poprawnie bez
ponownej instalacji całego systemu.
Może uruchomić system w trybie awaryjny i usunąć dublujące się
urządzenia w menadżerze urządzeń - przede wszystkim kontrolery dysków
i dyski. System po następnym uruchomieniu powinien je zainstalować
poprawnie.
Józef