Re: Problem: Duron 1400 na Asusie (dlugie)

Autor: tomekn (tomekn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 19:23:21 MET DST

Użytkownik "xajorkith" <xtf_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "e-gen" <k735123_at_interia.pl> napisał w wiadomości
>
> U mnie tez nie. Sprawdze dzisiaj z porzadnym zasilaczem.
>
> X.
Według mnie to bzdury typu "może nie masz 4in1" lub "załącz prime" itp Jeśli
komp wykłada się już w biosie to nic tylko się cieszyć bo odpadają Ci
przynajmniej w tym momencie problemy ze sterami ,systemem 4in1 itp, skup się
na tym aby komp przestał się wieszać w biosie czyli jak pisałem wywal
wszystko i zostaw grafe , ram i proca jesli masz kilka sztuk ramu to na
przemian zostawiaj pojedynczo jeśli dalej "kiszka " w biosie to jak
faktycznie masz słaby zasilacz to go kup jesli dalej lipa to trudno musisz
porzyczyć sobie ram proca i grafe aby trafić w zepsuty komponent dodam że
mysza i klawiatrua też jest potencjalnym sprawcą.
pozdr
tomekn